BURMISTRZ
GMINY I MIASTA ODOLANÓW
ul.
Rynek 1
63-430
Odolanów
OGŁASZA
OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA STANOWISKO
PODINSPEKTORA DS. PROMOCJI
W URZĘDZIE GMINY I MIASTA W ODOLANOWIE
1. Niezbędne
wymagania od kandydatów.
Kandydatem na stanowisko może być osoba, która:
a) posiada obywatelstwo polskie,
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
publicznych,
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) cieszy
się nieposzlakowaną opinią,
e)
posiada wykształcenie wyższe
2. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
a) umiejętność
publikowania treści i sposobu jej prezentacji w serwisach internetowych
zarządzanym przez system CMS,
b) dobra
znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów graficznych
Corel, Adobe Photoshop
c)
znajomość ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(Dz.U. z 2006r. Nr 90 poz.631 ze zm.)
d)
znajomość podstawowych zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu
terytorialnego : ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach
samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
e) umiejętność
analizy i syntezy informacji,
f)
umiejętność skutecznego komunikowania się,
g)
samodzielność, operatywność, kreatywność,
h) wysoka
kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań
na stanowisku:
a) opracowywanie i
koordynację prac związanych z wydawnictwami promocyjnymi Gminy,
b) prowadzenie spraw związanych z
wyborem i zamówieniem materiałów promocyjnych Gminy,
c) współdziałanie z
organizacjami, jednostkami w zakresie promocji Gminy,
d) współpraca z
mediami lokalnymi i ponadlokalnymi,
e) przygotowywanie
udziału Gminy w promocyjnych imprezach wystawienniczych
i targowych (w innych
niż gospodarcze) oraz uczestnictwo w tych imprezach,
f) gromadzenie
materiałów informacyjnych dotyczących Gminy celem ich wykorzystania w promocji
Gminy,
g) koordynowanie spraw związanych z
systemem wizualizacji Urzędu,
h) prowadzenie spraw związanych z
funkcjonowaniem portalu internetowego Urzędu, redagowanie stron serwisu w
Internecie,
i) współudział w
organizowaniu spotkań i uroczystości Gminnych w tym realizacja kalendarza
obchodów uroczystości Gminnych i świąt narodowych,
j) udział w
spotkaniach i uroczystościach wskazanych przez Burmistrza,
k) opracowanie
propozycji do budżetu Gminy z zakresu promocji Gminy,
l) koordynowanie współpracy
z miastami partnerskimi,
ł) organizowanie
wymiany delegacji międzynarodowych w ramach samorządu.
4.
Informacja o warunkach pracy:
- pełny
wymiar czasu pracy,
- miejsce
pracy: 63-430 Odolanów ul. Rynek 1
- praca na
przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i
szkodliwych warunków pracy,
- praca
wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i umiejętności pracy w zespole.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym
datę upublicznienia ogłoszenia był wyższy niż 6%.
6.
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
d)
kwestionariusz osobowy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
(kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach),
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i
korzystaniu z pełni praw publicznych,
h)
oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i)
referencje, opinie i inne dokumenty potwierdzające nieposzlakowaną opinię
kandydata.
Kandydat,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.
1458 z późn. zm.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów
uniemożliwia przystąpienie do drugiego etapu konkursu.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie
Urzędu Gminy i Miasta Odolanów ul. Rynek 1 (pok. Nr 14) lub przesłać
pocztą na adres Urzędu Gminy i Miasta Odolanów, 63-430 Odolanów, ul. Rynek 1 w
zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór
na stanowisko podinspektora ds. promocji”
w terminie do dnia 20 maja 2013r. (decyduje data faktycznego wpływu
do Urzędu).
Oferty,
które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny,
szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z
dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101,
poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U. Nr 223, poz.1458 ze zm.)”.
/-/ Ewa Dziubka
Burmistrz GiM Odolanów
Odolanów, dnia 9 maja
2013r |