strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
NABÓR PRACOWNIKÓW:
PODINSPEKTORA DS. PROMOCJI W URZĘDZIE GMINY I MIASTA W ODOLANOWIE

BURMISTRZ GMINY I MIASTA ODOLANÓW

ul. Rynek 1

63-430 Odolanów

 

OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR  NA STANOWISKO

PODINSPEKTORA DS. PROMOCJI  

W URZĘDZIE GMINY I MIASTA W ODOLANOWIE



1. Niezbędne wymagania od kandydatów.
Kandydatem na stanowisko może być osoba, która:
a) posiada obywatelstwo polskie,
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) cieszy się nieposzlakowaną opinią,

e) posiada wykształcenie wyższe


2. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

a) umiejętność publikowania treści i sposobu jej prezentacji w serwisach internetowych zarządzanym przez system CMS,

b) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów graficznych Corel, Adobe Photoshop

c) znajomość ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006r. Nr 90 poz.631 ze zm.)

d) znajomość podstawowych zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego : ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,

e) umiejętność analizy i syntezy informacji,

f) umiejętność skutecznego komunikowania się,

g) samodzielność, operatywność, kreatywność,

h) wysoka kultura osobista.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) opracowywanie i koordynację prac związanych z wydawnictwami promocyjnymi Gminy,

b) prowadzenie spraw związanych z wyborem i zamówieniem materiałów promocyjnych Gminy,

c) współdziałanie z organizacjami, jednostkami w zakresie promocji Gminy,

d) współpraca z mediami lokalnymi i ponadlokalnymi,

e) przygotowywanie udziału Gminy w promocyjnych imprezach wystawienniczych

i targowych (w innych niż gospodarcze) oraz uczestnictwo w tych imprezach,

f) gromadzenie materiałów informacyjnych dotyczących Gminy celem ich wykorzystania w promocji Gminy,

g) koordynowanie spraw związanych z systemem wizualizacji Urzędu,

h) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem portalu internetowego Urzędu, redagowanie stron serwisu w Internecie,

i) współudział w organizowaniu spotkań i uroczystości Gminnych w tym realizacja kalendarza obchodów uroczystości Gminnych i świąt narodowych,

j) udział w spotkaniach i uroczystościach wskazanych przez Burmistrza,

k) opracowanie propozycji do budżetu Gminy z zakresu promocji Gminy,

l) koordynowanie współpracy z miastami partnerskimi,

ł) organizowanie wymiany delegacji międzynarodowych w ramach samorządu.

4. Informacja o warunkach pracy:

- pełny wymiar czasu pracy,

- miejsce pracy: 63-430 Odolanów ul. Rynek 1

- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,

- praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i umiejętności pracy w zespole.

 

5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia był wyższy niż 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,

d) kwestionariusz osobowy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach),
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

h) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

i) referencje, opinie i inne dokumenty potwierdzające nieposzlakowaną opinię kandydata.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów uniemożliwia przystąpienie do drugiego etapu konkursu.

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Odolanów ul. Rynek 1 (pok. Nr 14) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy i Miasta Odolanów, 63-430 Odolanów, ul. Rynek 1 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:  „nabór na stanowisko  podinspektora ds. promocji” w terminie do dnia 20 maja 2013r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458 ze zm.)”.

/-/ Ewa Dziubka

Burmistrz GiM Odolanów

Odolanów, dnia 9 maja 2013r

 
informacje udostępnił:Adam Budzik
data udostępnienia: 2013-05-09 12:08:59
ostatnia modyfikacja: Adam Budzik 2013-05-09 12:08:59 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 148071