strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Przetargi aktualne:
Opracowanie dokumentacji projektowej

Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej Tarchały Wielkie - Gorzyce Małe nr 796284P - budowa chodnika w miejscowości Gorzyce Małe na odcinku ok. 0,6 km

 

Odolanów, 07 października 2013r.

WRG.271.29.2013                                                               

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907), w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ”Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej Tarchały Wielkie – Gorzyce Małe nr 796284P – budowa chodnika w miejscowości Gorzyce Małe na odcinku ok. 0,6 km”  Zamawiający zawiadamia, o:

 

 

I.          Wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 Uznano za ofertę najkorzystniejszą

Ofertę nr 2 złożoną przez Biuro Projektów Drogowych, Tomasz Tarnogrodzki, Os. Kazimierza Wielkiego 15/5, 62 – 200 Gniezno.

 Uzasadnienie wyboru

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryterium określonego w SIWZ – kryterium cena.

         Ponadto Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podaje nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym, kryterium oceny ofert i łączną punktację.

Nr Oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko

oraz adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba pkt

w kryterium

cena - 100

1.       

„Projbudkom”

Ul. Rumińskiego 3

62 – 800 Kalisz

12 915,00 zł

78,09

2.

Biuro Projektów Drogowych

Tomasz Tarnogrodzki

Os. Kazimierza Wielkiego 15/5

62 – 200 Gniezno

10 086,00 zł

100

3.

Pracownia Projektowa Infrastruktury Drogowej

Marcin Kasałka

Ul. Staroprzygodzka 25

63 – 400 Ostrów Wlkp.

10 455,00 zł

96,47

 

II. Zamawiający zgodnie z art. 94 ustawy Pzp zawiera umowę w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty faksem lub elektronicznie. W przypadku, gdy wykonawca nie otrzyma zawiadomienia faksem lub elektronicznie termin zawarcia umowy będzie nie krótszy niż 10 dni od daty przesłania niniejszego zawiadomienia w inny sposób niż faksem lub elektronicznie. Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminów, o których mowa, powyżej, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp nie odrzucono żadnej oferty oraz w przypadku trybu przetargu nieograniczonego nie wykluczono żadnego wykonawcy.  

 

 

 

Odolanów, 23.09.2013 r.

WRG. 271.29.2013

 

Gmina i Miasto Odolanów, działając zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz 907),  niniejszym udziela wyjaśnień na zapytania skierowane do zamawiającego dotyczące przedmiotowego postępowania:

Pytanie nr 1 – Czy planowana inwestycja ma zostać zrealizowana w istniejącym pasie drogowym ?

Odpowiedź – Tak, planowana inwestycja ma zostać zrealizowana w istniejącym pasie drogowym.

Pytanie  nr 2 – W jaki sposób ma zostać zapewnione poprawne odwodnienie jezdni?

Odpowiedź – Od posesji nr 64 w kierunku drogi powiatowej nr 5326P Nabyszyce – Baby – Gorzyce Małe (odc. Ok. 70 m) woda powierzchniowa może być odprowadzona do istniejącego rowu przy ww. drodze powiatowej. Na dalszym odcinku drogi gminnej, z uwagi na wyraźny spadek podłużny, wodę należy doprowadzić do istniejącego rowu za ostatnią, będącą w budowie posesją. Z uwagi na znaczną długość odcinka – pow. 500 m wskazane byłoby na ostatnich ok. 200 – 250m przewidzieć przejęcie wody przez studzienki wpustowe, połączone przykanalikiem, lub krótkim odcinkiem kolektora.

Pytanie  nr 3 – Czy należy zaprojektować kanalizację służącą odwodnieniu jezdni i chodnika?

Odpowiedź – Nie

Pytanie nr  4 – Czy należy uzyskać pozwolenie wodno – prawne w przypadku projektowanej kanalizacji?

Odpowiedź – Nie

Pytanie  nr 5 - Czy należy uzyskać opinię ZUDP?

Odpowiedź – Nie

Pytanie nr 6 – Czy należy wykonać projekt stałej organizacji ruchu?

Odpowiedź – Po wybudowaniu chodnika, nie przewiduje się zmiany stałej organizacji ruchu. Na początku i na końcu chodnika, można przewidzieć obniżenie krawężników dla ułatwienia ruchu pieszych. W miejscach wjazdów do posesji przewidzieć rozwiązania standardowe.

Pytanie  nr 7 – Czy dla przedmiotu zamówienia należy uzyskać zgłoszenie robót czy też pozwolenie na budowę?

Odpowiedź – Budowa chodnika będzie realizowana w ramach przebudowy drogi gminnej – na zgłoszenie robót. Potrzeba uzgodnień będzie wynikać z ewentualnych kolizji z urządzeniami obcymi.

Pytanie nr 8 - Czy teren objęty przedmiotem opracowania posiada plan miejscowy?

Odpowiedź – teren objęty przedmiotem opracowania nie jest ujęty w planie miejscowym.

 

 
informacje udostępnił:Adam Budzik
data udostępnienia: 2013-09-13 17:14:01
ostatnia modyfikacja: Adam Budzik 2013-10-09 13:14:29 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 148102